Ogłoszenie
W związku z możliwością uzyskania przez Miasto Ostrołęka dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Warszawie na zadanie z zakresu pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta Ostrołęki w roku 2016”
Prezydent Miasta Ostrołęki zwraca się z prośbą do zainteresowanych mieszkańców, wyrażających chęć wymiany pokryć dachowych, zawierających azbest w 2016 roku, żeby
do dnia 22 lutego 2016 r. złożyli deklaracje przystąpienia do programu usuwania azbestu
i wyrobów zawierających azbest.
Dofinansowanie do wymiany pokryć dachowych, zawierających azbest z budynków osób fizycznych, budynków rekreacji indywidualnej i wyrobów zawierających azbest, składowanych na terenie posesji osób fizycznych w 2016 roku, obejmować będzie koszty kwalifikowane, do których zalicza się koszty:
- demontażu pokrycia lub wyrobów zawierających azbest,
- transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia,
- unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest.
Usuwanie materiałów zawierających azbest rozpocznie się po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o udzielenie dofinansowania i utylizację azbestu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
„Deklaracja przystąpienia do programu usuwania azbestu” do pobrania jest na stronie internetowej miasta www.ostroleka.pl lub w siedzibie Urzędu Miasta Ostrołęki,
Plac gen. Józefa Bema 1, 07-400 Ostrołęka oraz w Wydziale Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska, ul. gen. Tadeusza Kościuszki 45, 07-400 Ostrołęka).
Więcej informacji pod nr tel. (29) 765 42 91.