Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 31.01.2022r., znak: ORK.1431.8.2022
dot. szkoleń organizowanych w 2021r. i 2022r.
Urząd Miasta Ostrołęki
pl. gen. Józefa Bema 1tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20
email: um@um.ostroleka.pl
adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002
REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011
dot. szkoleń organizowanych w 2021r. i 2022r.
dot. młodzieżowej strategii miasta
dotyczy: 1) Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, 2) planu operacyjnego w latach 2015-2021, 3) akredytowanego systemu informatycznego do przetwarzania informacji niejawnych, 4) tworzenia dokumentacji bezpieczeństwa dla systemu informatycznego do przetwarzania informacji niejawnych.
dot. istniejących ścieżek rowerowych.
dot. wykonania: 1) pomiarów widoczności i natężenia ruchu na przejazdach kolejowo-drogowych, 2) przeglądów okresowych dróg i obiektów inżynierskich.
dot. przygotowania gmin do funkcjonowania w gospodarce cyfrowej - ankieta Odpowiedzi udzielił Wydział Informatyki w dniu 14.01.2022r. poprzez wypełnienie ankiety pod załączonym linkiem do wniosku.
dot. interwencji ubocznych w sprawach o eksmisję.
dot. m.in. podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli, metryczki subwencji oświatowej, wskaźnika korygującego Di, danych do kalkulacji wskaźnika Di dla JST m. Ostrołęki, metody wyliczenia podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli.
dot. dofinansowania wymiany urządzeń grzewczych w budynkach mieszkalnych w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO) lub innych programów (z wykluczeniem programu Czyste Powietrze oraz Stop Smog)
dot. przesłania kopii decyzji w sprawie wydania zezwolenia na zbieranie, przetwarzanie odpadów oraz zezwolenia na transport odpadów dla dwóch spółek. Żądane we wniosku decyzje zostały przekazane Wnioskodawcy w dniu 13.01.2022r.
dot. ilości dokumentów, które wpłynęły do urzędu, zarejestrowanych i wychodzących.
dot. interwencji ubocznych
dot. ilości odpadów komunalnych i przekazanych do PSZOK oraz ilości odebranych odpadów budowlanych.
dot. transportu publicznego,zbiorowego i autobusowego, dowozu uczniów do szkół, stacji kolejowej, dofinansowania w ramach Funduszu Niskoemisyjnego Transportu, dofinansowania w ramach Funduszu Rozwoju Przewozów Autobusowych.
dot. budżetu gminy na lata 2015-2020r., inwestycji, systemu monitorowania powietrza, wycinki drzew, systemu zbierania wody deszczowej, odpadów, produkcji energii elektrycznej z wiatru, budowy instalacji fotowoltaicznych, konserwacji trawników na łąki kwietne.
dot. planowanego budżetu na 2022r. oraz informacji o miejskiej galerii.
dot. zestawienia zawierającego listę organizacji wraz z punktacją przyznaną przez komisję oceniającą oferty złożone w otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego polegającego na powierzeniu prowadzenia punktu przeznaczonego na udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego na terenie...
[zalacznik=18089]Wniosek o udostępnienie informacji publicznej_107]dot. raportu edukacji przygotowany przez firmę Vulcan w zakresie informacji z BIP.
dot. danych kontaktowych do wszystkich sołtysów z terenu Gminy.
dot. kosztów utrzymania usługi głównej domeny i hostingu strony internetowej oraz poczty elektronicznej Urzędu w okresie 2019-2021. Kopie faktur przesłano Wnioskodawcy.
dot. 1) danych kontaktowych Urzędnika, który nadzoruje zakup mebli i wyposażenia pomieszczeń, 2) danych kontaktowych właściwego miejscowo Zakładu Opieki Zdrowotnej, 3) danych kontaktowych Zakładów karnych: Zakład Karny w Przytułach Starych Przytuły Stare, ul. Główna 32 07-411 Rzekuń email: zk_przytuly_stare@sw.gov.pl...
dotyczy: 1) Dla jakich gmin na terenie powiatu opracowana jest numeryczna mapa zasadnicza (w formie obiektowej i wektorowej)? 2) Dla jakich gmin na terenie powiatu założono bazy danych GESUT oraz BDOT500? 3) Od którego roku mapa zasadnicza prowadzona jest w formie numerycznej? 4) W którym roku została założona baza danych GESUT i BDOT500?...
dotyczy: 1) łącznej ilości wniosków o udostępnienie informacji publicznej skierowanych do Prezydenta Ostrołęki w roku 2018, 2019, 2020 oraz 2021 (do dnia 10.11.2021r.), 2) łącznej liczby konsultacji społecznych przeprowadzonych przez Prezydenta Ostrołęki w 2021r. (do dnia 10.11.2021r.).
dot. raportu o stanie miasta za 2020 rok.
dot. inwentaryzacji źródeł ciepła