Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 21.07.2022r., znak: ORK.1431.57.2022
dot. młodzieżowej rady JST
Urząd Miasta Ostrołęki
pl. gen. Józefa Bema 1tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20
email: um@um.ostroleka.pl
adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002
REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011
dot. młodzieżowej rady JST
dot. funkcjonowania rady seniorów
dot. zbycia nieruchomości z bonifikatą.
dot. infrastruktury zgłoszeniowej (całodobowego numeru alarmowego oraz e-maila.
dot. terenów przeznaczonych pod budowę elektrowni wiatrowych
dot. dróg w m. Ostrołęka
dot. zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, wysokości opłaty rocznej, wysokości podatku od nieruchomości
dot. stanu ludności poszczególnych ulic Miasta Ostrołęki na dzień 31.12.2021r.
dot. regulacji w zakresie wynajmu pomieszczeń w szkołach/ instytucjach kultury lub innych podmiotach na cele komercyjne (np. dodatkowe zajęcia dla dzieci) Skan zarządzenia Dyrektora OCK przesłano Wnioskodawcy.
dot.: spraw inwestycyjnych (umowa na przebudowę ul. Goworowskiej wraz z budową ronda u zbiegu ulicy Goworowskiej i Pomian, koszty utrzymania dróg żwirowych, koszty utrzymania ulicy Żniwnej), zakres obowiązków dyrektora i zastępcy dyrektora. Kopię umowy przesłano Wnioskodawcy.
dot. wysokości wpływów z tytułu podatków od nieruchomości (łącznie od osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych) w następujących latach: 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 oraz 2022 (dla bieżącego roku - przychód prognozowany).
dot. przekazania kopii zgłoszenia zbioru danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej z tematu 1.5 "Adresy" do Ewidencji zbiorów i usług danych przestrzennych.
dot. spraw oświatowych, kwalifikacyjnych kursów zawodowych i szkół policealnych
Dot. realizacji zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej realizowanej na podstawie art. 19c ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
dot. postępowania sądowego o zapłatę z tytułu niedofinansowania zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, kierowanego przeciwko Skarbowi Państwa/właściwemu Wojewodzie.
dot. wysokości wynagrodzenia Wiceprezydenta, Skarbnika oraz Sekretarza na dzień 30 września 2021r.
wniosek o udzielenie informacji gdzie Gmina opublikowała informację o stosowanych środkach poprawy efektywności energetycznej - zgodnie z obowiązkiem określonym w art. 6 ust. 3 Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o efektywności energetycznej ( t.j. Dz. U. z 2021 r)
dot. dostosowania bazy danych BDOT500 do przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1385)
w sprawie wydanych decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji farm fotowoltaicznych (również zajmujących obszar mniejszy niż 1 ha) i farm wiatrowych realizowanych na terenie miasta
w sprawie liczby oddziałów przedszkolnych i wczesnoszkolnych funkcjonujących na terenie Ostrołęki