Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.05.2022r., znak: ORK.1431.41.2022
dot. wysokości wynagrodzenia Wiceprezydenta, Skarbnika oraz Sekretarza na dzień 30 września 2021r.
Urząd Miasta Ostrołęki
pl. gen. Józefa Bema 1tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20
email: um@um.ostroleka.pl
adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002
REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011
dot. wysokości wynagrodzenia Wiceprezydenta, Skarbnika oraz Sekretarza na dzień 30 września 2021r.
wniosek o udzielenie informacji gdzie Gmina opublikowała informację o stosowanych środkach poprawy efektywności energetycznej - zgodnie z obowiązkiem określonym w art. 6 ust. 3 Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o efektywności energetycznej ( t.j. Dz. U. z 2021 r)
dot. dostosowania bazy danych BDOT500 do przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1385)
w sprawie wydanych decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji farm fotowoltaicznych (również zajmujących obszar mniejszy niż 1 ha) i farm wiatrowych realizowanych na terenie miasta
w sprawie liczby oddziałów przedszkolnych i wczesnoszkolnych funkcjonujących na terenie Ostrołęki