Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 29.04.2023r., znak: ORK.1431.59.2023
dot. budżetu miasta (dochody, wydatki)
Urząd Miasta Ostrołęki
pl. gen. Józefa Bema 1tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20
email: um@um.ostroleka.pl
adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002
REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011
dot. budżetu miasta (dochody, wydatki)
dot. realizacji zadań gminy i powiatu
dot. informacji o środowisku i jego ochronie (ruch rowerowy)
dot. informacji o środowisku i jego ochronie (wycinka drzew).
dot. funkcjonowania szkół policealnych w m. Ostrołęka.
dot. zapobiegania bezdomności zwierząt i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich odławiania - Ankieta. Wypełnioną ankietę przesłano Wnioskodawcy e-mailem w dniu 4 maja 2023r.
dot. rewitalizacji oraz remontów budynków mieszkalnych będących w mieszkaniowym zasobie gminy lub we wspólnotach mieszkaniowych, w których znajdowały się lokale będące w mieszkaniowym zasobie gminy.
dot. finansowania organizacji pozarządowych
dot. przeglądów placów zabaw w 2022r.
dot. informacji o Zakładzie Budżetowym Budownictwa Wodnego w Ostrołęce
dot. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego
dot. zastosowanych ulg/zwolnień dla przedsiębiorców, w związku z występowaniem COVID-19
dot. działań mobbingowych i procedur antymobbingowych
dot. używania dmuchaw spalinowych i elektrycznych
dot. uchwały krajobrazowej
dot. konsultacji społecznych przeprowadzonych w m. Ostrołęka
dot. funkcjonowania jednostek pomocniczych miasta
dot. realizacji umów o udzielenie zamówień publicznych
dot. petycji skierowanych do Rady Miasta i Prezydenta Miasta. Odpowiedzi udzielono Wnioskodawcy w formie wypełnionej tabeli, w dniu 28.03.2023r.
dot. - wszczętych postępowań oraz wydanych decyzji w związku z niedopełnieniem przez właścicieli nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych i zastosowanie stawki opłaty podwyższonej, o której mowa w ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - ile miasto dopłaciło do gospodarki...
dot. przygotowania uchwały krajobrazowej
dot. oświetlenia miejskiego (umów, kosztów konserwacji oświetlenia)
dot. - wdrożenia systemu do obsługi kadrowo-płacowej i serwisu systemu do obsługi finansowo-księgowej, - wdrożenia systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją )system EZD lub EOD). Odpowiedzi udzielono e- mailem bezpośrednio Wnioskodawcy (przesłano kopie umów) w dniu 24.03.2023r.
dot. ustanowienia patrona jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostki pomocniczej gminy - ankieta. Wypełnioną ankietę wysłano e-mailem bezpośrednio Wnioskodawcy w dniu 15.03.2023r.
dot. obrad sesji Rady Miasta - w formie zdalnej