W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Zawiadomienie WB.6220.8.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy WB.6220.8.2021
Typ sprawy Inne
Rodzaj dokumentu zakończenie
Data ważności ogłoszenia

Treść

Zawiadomienie Prezydenta Miasta Ostrołęki o zgromadzonym materiale dowodowym niezbędnym do wydania decyzji administracyjnej w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:  „Przebudowie dróg gminnych ul. ppłk Łukasza Cieplińskiego „Pługa” na odcinku od 0+000 do km 0+500 i ul. Ostrołęckich Harcerzy od km 0+000 do km 0+550 w miejscowości Ostrołęka”.

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane