W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Obwieszczenie WB.6740.4.1.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy WB.6740.4.1.2022
Typ sprawy Zezwolenia na realizację inwestycji drogowej
Znak pisma WB.6740.4.1.2022
Rodzaj dokumentu wszczęcie
Data ważności ogłoszenia

Treść

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Ostrołęki o wszczęciu postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmującej: „Budowę drogi gminnej ulicy Ostrołęckich Harcerzy oraz drogi gminnej ulicy ppłk. Łukasza Cieplińskiego „Pługa” w Ostrołęce wraz 
z infrastrukturą”.

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane