W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Zawiadomienie WB.6220.16.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy WB.6220.16.2023
Typ sprawy Inne
Rodzaj dokumentu pismo inne
Data ważności ogłoszenia

Treść

Zawiadomienie Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 25 stycznia 2024r., znak: WB.6220.16.2023 o zgromadzeniu materiału dowodowego niezbędnego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Przebudowie drogi powiatowej nr 2539W ulicy Słonecznej w Ostrołęce na odcinku od ulicy Pamięci Narodowej do granicy z działką o nr ewid 10067/10 (przy ulicy Stacha Konwy)” zlokalizowanego na dz. o nr ew. 10057, 10201/1 i 10056/7.

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane