W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Obwieszczenie WB.6740.125.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy WB.6740.125.2024
Typ sprawy Inne
Znak pisma WB.6740.125.2024
Rodzaj dokumentu wszczęcie
Data ważności ogłoszenia

Treść

Zawiadomienie Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 23 września 2024 r. znak: WB.6740.125.2024 o wszczęciu postępowania administracyjnego  w sprawie wydania pozwolenia na przebudowę ul. Słonecznej w Ostrołęce wraz z budową oświetlenia drogowego, przebudową sieci wodociągowej i sanitarnej oraz kolizji energetycznych

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane