W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

Obwieszczenie GKOS.630.21.2018

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy GKOS.630.21.2018
Typ sprawy Inne
Znak pisma BI.ZUZ.5.421.237.2018.ŁB
Rodzaj dokumentu wszczęcie
Data ważności ogłoszenia

Treść

Zawiadomienie Dyrektora Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarządu Zlewni w Ostrołęce w sprawie wszczęcia postępowania w sprawie zmiany pozwolenia wodnoprawnego GKOŚ.6210-14/09 wydanego przez Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 31.12.2009 roku w zakresie terminów poboru wody.

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane