W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Ostrołęki

pl. gen. Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka

tel.: (+48) 29 764 68 11
fax: (+48) 29 765 43 20

email: um@um.ostroleka.pl

 

adres skrytki ePUAP: /umostroleka/skrytka
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

 

NIP Miasta Ostrołęki: 7582142002

 

REGON Miasta Ostrołęki: 550668410
Identyfikator gminy TERYT: 1461011

WID.271.12.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Bieżąca konserwacja urządzeń oświetlenia dróg i innych terenów publicznych na terenie Miasta Ostrołęki
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy WID.271.12.2021
Zamawiający Urzędu Miasta Ostrołęki
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia zapytania ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Ostrołęki, Pl. gen. Józefa Bema 1, 07-410 Ostrołęka

unieważnienie

unieważnienie

Zamawiający informuje, iż postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 PLN zostaje unieważnione. 

 Najkorzystniejsza oferta złożona w niniejszym postępowaniu o wartości 244 399,77 zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 149 445,00 zł brutto.

Treść

Załączniki

Wykaz PPE xls, 74 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane